PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Toolbox

 

De vormgeving van je reclameboodschappen en bedrijfscommunicatie, in de meest brede betekenis, communiceert op zich. Slordig vormgegeven publicaties roepen precies dat beeld op van je onderneming of producten. Design heeft dus een grote invloed op het imago van je bedrijf en/of haar producten en diensten. Los van de inhoudelijke boodschap die je uitstuurt. Het is zelfs zo dat vormgeving inhoudelijke informatie overbrengt zonder één woord te gebruiken. Stijlvol of alledaags, goedkoop of peperduur, elitair of populair. Vormgeving kan precies de associaties oproepen die bijdragen aan het vooropgestelde imago. Of anders gezegd; slecht vormgegeven reclameboodschappen en bedrijfscommunicatie kan die inspanningen teniet doen. Preferenz heeft heel wat 'gereedschappen' in haar gereedschapskoffer die worden ingezet in functie van de doelstelling, de boodschap en de doelgroep.

copywriting

fotografie

illustraties

logo en huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video en tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in