PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Over ons

 

Preferenz werd midden 2004 opgericht door Gerrit Snel en Manuela Ebrard. Meer dan 20 jaar ervaring in marketingcommunicatie, voor grote en minder grote ondernemingen, werd gebundeld en in een formule gegoten voor de kmo. Hiermee kwamen kennis en creaitiviteit die tot dan toe enkel betaalbaar was voor grote ondernemingen, binnen het bereik van de kleine en middelgrote ondernemingen. De formule sloeg aan en met de snelle evolutie van betaalbare technologische en internetgerelateerde toepassingen slagen we meer dan ooit in ons opzet.

Manuela Ebrard

Met ruim 15 jaar ervaring in kmo's en internationale bedrijven en expertise in vormgeving, dtp, fotografie en projectmanagement, is Manuela verantwoordelijk voor de grafische realisaties en de coördinatie van de projecten.

Gerrit Snel

Is na 8 jaar activiteit in creatieve functies bij diverse reclamebureaus intussen 20 jaar zelfstandig ondernemer, met expertise in vormgeving en strategische en conceptuele creatie in marketingcommunicatie. Verantwoordelijk voor klantenadvies en de creatie.

visie: ook de kmo kan professioneel communiceren

Te veel ondernemers denken dat het de kwaliteit van hun producten of dienstverlening is dat hen onderscheidt van hun concurrenten. Dat is echter zelden zo. En het is zeker niet de voornaamste reden waarom mensen een product wel of niet kopen. Hoogstaande kwaliteit is vandaag de dag een minimum voorwaarde om te kunnen concurreren. Maar topkwaliteit is zeker geen garantie en zelden noodzakelijk om het meest gegeerd te zijn. We leven in een wereld van percepties. Het is dus belangrijk te begrijpen hoe die tot stand komen om succesvol met je doelgroepen te communiceren. Die kennis, gekoppeld aan communicatief en grafisch vakmanschap, leidt tot doordacht design. Want daarmee maakt men het verschil in deze competitieve wereld.

doelstelling: uw groei ondersteunen

Preferenz wil voor je product of dienst voorkeur creëren. Prospecten moeten voor jouw product kiezen en niet voor dat van je concurrent. Daarom dat de communicatie-instrumenten die wij maken niet enkel mooi moeten zijn maar echt doordacht. Logo's en huisstijlen, brochures, advertenties, websites, e-mailmarketing, alles wordt gecreëerd met de bedoeling iets te bewegen in je markt. Informeren, overtuigen, aantrekken, verkopen. Het gaat uiteindelijk om je positie in de markt.

werkwijze: de meest werkbare en betaalbare taakverdeling

Preferenz kan je heel wat werk uit handen nemen. Maar we zijn er niet op uit alles zelf te doen. Wat we ook bedenken en maken voor je onderneming, het blijft jouw marketingcommunicatie en mogelijk doe je bepaalde dingen liever zelf. Het komt er op aan dat er professioneel gemaakte tools ontwikkeld worden die echt bijdragen tot het succes van je onderneming. Afhankelijk van wat je eigen organisatie zelf kan en wil doen en het besteedbare budget zetten we samen de meest werkbare en betaalbare samenwerking op.

Preferenz staat vooral voor creatie en technische realisatie van doordachte en goed vormgegeven communicatietools. De skills die we niet in huis hebben halen we extern. Je zal altijd weten welke partijen aan je project meewerken en hun prijsoffertes worden je voorgelegd en zonder extra's via ons of rechtstreeks doorgerekend. Je betaalt Preferenz enkel voor haar eigen meerwaarde.

item3

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in