PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Jaarverslagen

 

Mee met de eisen van de samenleving.

Wat ooit begon als een opgesmukt verslag van de jaarlijkse statutaire vergadering en een rapport van de bedrijfsrevisor evolueerde door de jaren heen tot een belangrijke pr-uiting naar alle stakeholders van een onderneming. De cijfers blijven dan wel de kern van de publicatie maar het jaarverslag dient steeds meer om de bedrijfsvisie te benadrukken of bij te sturen en om bij te dragen aan de positionering en het imago van het bedrijf. HR-policy en milieubeleid bijvoorbeeld zijn twee elementen die tegenwoordig steevast in het jaarverslag worden aangehaald. Het jaarverslag moet vertrouwen creëren. De gedrukte versies zijn overwegend luxueus uitgevoerd wat een boodschap van soliditeit en degelijkheid uitstraalt. In websites en audiovisuele dragers gebruikt men steeds meer reportagefilms en videotoepsraken. Technieken die bijdragen aan de geloofwaardigheid van de boodschap en dat is in de communicatief snel veranderende wereld voor ondernemingen steeds belangrijker.

copywriting

fotografie

illustraties

logo en huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video & tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in