PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Direct mailings

 

Op papier en online.

Wil je heel gericht kunnen werken naar goed afgebakende doelgroepen dan is direct mailing de voor de hand liggende tool. Direct mailing moet je zien als een persoonlijk gesprek op afstand. De logische opbouw en argumentatie van een persoonlijk gesprek kan in de direct mailing gesimuleerd worden. De ruime vormgeeflijke en inhoudelijke vrijheid laten toe je boodschap onderhoudend te maken en je imago te ondersteunen. Het meest kenmerkend is de meetbaarheid van direct mailings. Omdat je naar verschillende doelgroepen verschillende boodschappen kan sturen kan je meten welke boodschappen de beste respons opleveren en zo je acties stapsgewijs optimaliseren. Afhankelijk van hoe je doelgroepen verschillende media gebruiken kan je gebruik maken van gedrukte en/of online direct mailing, ook wel e-mailmarketing genoemd. In relatie met een goed doordachte website kan je gebruik maken van allerhande webapplicaties zoals een webshop bijvoorbeeld.

copywriting

fotografie

illustraties

logo en huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video & tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in