PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Copywriting

 

Woorden worden zinnen, verhalen, beelden.

De film is zelden zo goed als het boek. Hoe komt dat toch als één beeld meer zegt dan duizend woorden. We leven in een visueel geöriënteerde samenleving maar kan je je bedrijfscommunicatie voorstellen zonder woorden? Waarom schrijven we zoveel via sms, chat of e-mail en maken we niet meer gebruik van webcam en video? De technologie is nochtans zeer toegankelijk tegenwoordig. Mensen denken in beelden, en woorden laten hen toe hun eigen beelden te creëren. En wat tot de verbeelding spreekt raakt mensen emotioneel. Met beelden kan men dat ook maar woorden kunnen complexere werelden creëren. Of scherp zijn als de punt van een mes. Nu hoort men ook wel eens dat mensen nog nauwelijks lezen door de gejaagdheid van het moderne leven. Niet helemaal onwaar maar mensen lezen toch aardig wat op het internet en de zoekrobotten die je website een plaatsje in de zoeklijst geven 'lezen' weldegelijk. Een geslaagde interactie tussen woord en beeld, aangepast aan het medium, zijn de basistools van geslaagde marketing- en bedrijfscommunicatie.

copywriting

fotografie

illustraties

logo & huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video & tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in